Medicin

Sitter just nu hemma och har en medicinlektion. Det måste vara det positiva med att distanslektioner, att man ofta kan arbeta hemifrån. Just nu arbetar vi om andningsorganen och dess sjukdomar, ett roligt ämne och mycket som man kan relatera till eftersom att man känner åtminståne en människa som har en sån sjukdom. 
 
Egentligen så har vi friluftsdag idag, men jag frågade min mentor om jag fick ha vanliga lektioner istället och det gick bra. Skönt att vara hemma också, måste städa mitt rum innan vi far och måste också börja packa lite. Fast om jag känner mig själv så kommer jag börja packa på torsdagkväll, alltid ute i sista minut! 
 
Hur härligt kommer det inte att bli att få fara iväg en vecka?! :)

Kommentarer:

1 Isabelle:

Du går ha det så roligt i Spanien och bli brun! :D

Kommentera här: