Hemma

Nu är jag åter på svensk mark igen. Jag har haft en underbar vecka i Spanien med mycket sol, god mat och trevligt resesällskap! Mycket skratt blev det också på resan. Synd att en vecka går så snabbt bara. 
 
Dagen började med prov i samhälls jag jag förövrigt fick reda på i helgen, så det blev att tokplugga igår. Sen nu hela veckan så har alla lärare lagt som vanligt alla prov, uppsatser och inlämningar veckan innan vi ska ut på praktik så man har inget liv utanför skolan..
Aja, det ska nog gå bra!
 
Ja vi ska alltså ut på praktik i fyra veckor (så skööönt!!!). Jag har delat upp min praktik så att jag först kommer vara på vår hälsocentral här i Jokkmokk som det numer heter, och sen kommer jag vara dom sista veckorna på ett boende för funktionnedsatta. Ser fram emot min praktik, det ska bli så kul att få komma ut igen. 
 
Utsikt från hotellets pool, helt okej va!

Kommentera här: