Effektiva dagar!

Jag har i veckan sportlov, och gud så skönt det är!
Jag har hunnit med en hel del på dessa två dagar. Igår var jag in till Jokkmokk och lunchade med Mikaela och var till mormor och fikade. Igår kväll städade jag även hela mitt rum, och det var välbehövligt. Dammsuga, dammtorka, skurade golvet och bäddade rent.
Idag så är mamma hemma för att hon har åkt på en förkylning (hoppas inte jag får den). Vi har suttit och sett första Pirates of the Caribbean filmen, otroligt bra filmer! Nu har jag precis bakat kolakakor och ska nu börja med middagen. Jag ska göra hemmagjorda hamburgare. Jag har aldrig gjort det tidigare men det kan ju inte vara så himla komplicerat :)
 
 

Kommentarer:

1 SANDRA:

Fan vad snygg du är dåååå!

Svar: Tusen tack, och detsamma till dig!!
Elin

Kommentera här: