20 februari

Hej!
Veckan har bestått av mycket pluggning som vanligt, och jag har inte haft någon inspiration.
Men efter helgen blir det ändring på det, man behöver få lite svackor från bloggandet då och då.
Idag hade jag min första körlektion med körskolan! Jag var faktiskt nervös innan men det gick hur bra som helst, längtar redans till nästa gång, men det är efter sportlovet!
Så denna kväll har bestått av plugg till körkort då min lärare tyckte att jag skulle börja plugga på.

Imorgon åker jag och Frida till Boden för att fira Cecilia som fyllde 18 förra helgen. Känns som att alla fyller år nu, och känns som att vi håller på att bli vuxna på riktigt. Förut när man var mindre var 18 en sån sjukt stor siffra, minns när mina kusiner fyllde 18 och jag tänkte och drömde tills den dagen då jag blev så stor, haha känns så långt borta nu.
Idag fyller min andra halva år, vi har varit oskiljbara i 9 år nu ♥ Grattis älskling!
 
 
 

Kommentera här: